Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Garancia

Garancia

Minden készülékhez, amit cégüónk, a Mechalux Kft. értékesít és telepít hivatalos magyarországi garanciát biztosítunk.

Split klímákra az alapgarancia minden esetben egy év, ami rendszeres (évenként 1) karbantartás megrendelése mellett az alábbiak szerint válik kiterjesztetté:

Daikin – 3 év

Fisher – 3 év (kiterjeszthető akár 6 évre, érdeklődjön kollégáinknál)

Fujitsu – 3 év (kiterjeszthető akár 10 évre, érdeklődjön kollégáinknál)

Gree – 3 év (+2 év a főelemekre)

Midea – 3 év (+2 év a főelemekre)

Mitsubishi – 3 év

Polar – 3 év (+2 év a főelemekre)

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.

A garancia érvényesítéséhez szükséges:
-A készülék vásárlását igazoló számla, nyugta egy példánya
-A Mechalux Kft. által kiállított, bélyegzővel ellátott jótállási jegy
-Amennyiben egy évet meghaladóan, a kiterjesztett garanciális időtartam alatt lép fel meghibásodás, szükséges a karbantartások elvégeztének igazolása (számlával, munkalappal vagy a jótállási jegyen vezetett karbantartási naplóban található bélyeggel)
-A készüléken található gyári számokat azonosítható állapotban kell megőrizni! (ez a legtöbb esetben egy matricán szerepel, kérjük ne távolítsák el!)

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.

Garanciális hibabejelentés menete

Garanciális hibabejelentésre lehetőség van:
-Telefonon: +36 30/212-9090,
-E-mailben: kapcsolat@mechalux.hu,
-Postán: 1195 Budapest, Jáhn Ferenc utca 1. 10./29.
-Az oldal alján található űrlap kitöltésével

Kérjük kapcsolatfelvételkor adja meg:
-Vásárlás/telepítés dátumát
-A készülék gyártóját és pontos típusát
-A számla sorszámát
-Írja le milyen hibát tapasztal
-Ne felejtse el elérhetőségeit megadni (cím, telefon, e-mail cím)

Garanciális hiba bejelentése: